Michał

Michał

Rok Produkcji:  1966

Model:  Fastback

Silnik:  4,7 l (289)

Historia:

Najpierw były marzenia, potem nieco lektury, kilka filmów obejrzanych niezliczoną ilość razy i długie poszukiwania tego konkretnego modelu. Wreszcie szczęśliwie trafiony w dość kiepskim stanie, który udało się odbudować. A trwało to niemal 5 lat. Odbudowa wykonana w dużej mierze samodzielnie wzorowana była na legendarnym modelu GT 350.

Krystian

Krystian

Rok Produkcji:  1972

Model:  C3

Silnik:  5,7 l

Historia:

40 lat w jednych rękach, zakupiony rok temu przez przypadek. Ciekawostka z życia: zjada większość mustangów bez większych problemów 🙂 jego prędkość maksymalna 220 km/h sprawdzana na niemieckiej autostradzie pod Łodzią :), był na sesji zdjęciowej VOUGE polska 😛

Tak…wiem… nie pozwolicie mi jechać fajną corvettą i będziemy tłuc się nudnym mustangiem, więc teraz o paskudnym, wolnym, cichym mustangu:

rok: 1967/68 – zamówiony w 67, ale składany na przełomie, dlatego na pierwszy rzut oka wygląda jak składak, ale jak się okazuje tak wyszedł z fabryki- pierwsza ciekawostka.

Silnik: 4.7 widlaste osiem- wyjątkowo ociężałe, słabe i ogólnie nie jeździ…

Model: cabrio

Fotka w załączniku: Hiszpania, Majorka… był z nami tam na wakacjach w tamtym roku, druga ciekawostka: robił lepsze wrażenie w portach niż współczesne ferrary za ponad poł bańki eurasów.

Kilka zdań: poszukiwania… właściwie żadne… Maku napisał, że Andrzej “myśli” nad sprzedażą swojego mustanga… i to właściwie tyle. Życie mustanga dość nudne…ale byliśmy na koncercie Maty (Warszawskie lotnisko Bemowo) wynajęci przez Sprandi… przez 8 godzin mustanga pilnowało 4 ponad stukilowych ochroniarzy, co można uznać, za najlepiej chronionego mustanga w Polsce 😛