Rajd (szczegółowo)

Ogólne informacje jak wygląda rajd

Załogi, które już brały udział w poprzednich edycjach  – szczególnie te które mają za sobą parę startów- dużo nowego się nie dowiedzą, same wiedzą że wszystko jest trzymane w tajemnicy do ostatniej minuty przed daną konkurencją 😊. Jedyne co jest pewne to zaskoczenie, w większości przypadków nie powielanie konkurencji i zadań z poprzednich rajdów. Dobra zabawa i wieczorne wspominanie dnia przy biesiadowaniu.

 

A teraz ogólne założenia. Są one dość proste. Codziennie rano, po śniadaniu mamy atrakcje i  konkurencje. Pierwsze noclegi w danych hotelach będą dostosowane do długich zabaw integracyjnych wiec do samochodów z samego rana na pewno nie będziemy wsiadać. W czasie jazd mamy przejazdy nawigacyjno-turystyczne, w czasie „stacjonarnym” mamy testy, zadania, zagadki. Oczywiście będą też różne atrakcje łącznie z nocnymi – co w 5 edycji widzieliśmy że były hitem .. w związku z tym w tym roku tez postaramy się aby je zapewnić – może nawet w szerszym nocnym wydaniu. W trakcie dnia mamy wspólny obiad . Wieczorem wspólna kolacja i zabawa.

 

Każdy dzień rajdowy zaczynamy odprawą na której dostajecie informacje o tym co danego dnia będzie się działo, jakie mamy przystanki, jeśli będzie podział załóg do danych miejsc / zadań to zostaniecie o tym poinformowani kto jedzie z kim itp. Dziennie planujemy przejeżdżać około 50-70 km głównie do miejsc docelowych. Bo generalnie w odróżnieniu do poprzednich edycji konkurencje i dni będą raczej stacjonarne. W poprzednich rajdach potrafiliśmy przejechać 150 km z paroma przystankami w różnych miejscach. Ten Rajd dookoła Warszawy jest inny aby nie powtarzać co roku tego samego. Na pewno będziemy chcieli aby Uczestnicy poznali Warszawę i Okolice, ale myślę że Załogi z Warszawy też będą mile zaskoczone co w niej zobaczą 😊.

 

Przed Rajdem dostaniecie bogaty zestaw startowy. Przed każdym odcinkiem dostaniecie to co będzie niezbędne do jego przejechania.

To  co musicie ze sobą  zabrać to dobry humor i pozytywne nastawienie 😊 a to na co powinniście  się przygotować to dobra zabawa i elementy zaskoczenia.

Najważniejsze jest to, że cała trasa i wszystkie zadania są tak skonstruowane, że każdy znajdzie coś dla siebie. Nie da się do niego przygotować, zadania są dla wszystkich takie same i rajd żadnej grupy nie faworyzuje. Możesz brać w nim udział kolejny  raz i wcale nie jesteś na lepszej pozycji.

Poprzednie edycje … na pewno warto się z nimi zapoznać abyście wiedzieli z czym przyjdzie Wam się mierzyć. Staramy się aby każda edycja wyglądała inaczej. W różnych edycjach stawiamy nacisk na różne elementy.

Tu macie link do poprzednich edycji czterech edycji, a wspominki z V edycji będą wkrótce 😊:

Poprzednie edycje – ClassicMustangRally

 

o trasie jaka będzie, jak przebiega

Staramy się aby wszystko było owiane tajemnicą i o atrakcjach będziecie się dowiadywać na bieżąco.

Więc ogólnie to co możemy zdradzić – Rajd zaczynamy w środę 21.08.2024 w samo południe o godzinie 12-ej w okolicach Zegrza. Załogi które mają spory odcinek do pokonania same zdecydują czy przyjechać dzień wcześniej – bliżej terminu podamy lokalizację gdzie będziemy zaczynać aby wybrać hotel niedaleko. Po oficjalnym rozpoczęciu Rajdu i po obiedzie ruszamy w trasę – to będzie prawdopodobnie najdłuższa trasa na tym Rajdzie ponieważ jedziemy na drugą stronę okolic Warszawy. Dojeżdżamy do hotelu późnym popołudniem. Tam biesiadujemy dwa dwie noce. Pewnie bardziej stacjonarnie – ale nudzić się nie będziemy.

W piątek rano jedziemy do Warszawy i tam jesteśmy cały dzień – i też nie będzie nudy, nawet dla Warszawiaków 😊.

Wieczorem meldujemy się kolejnym hotelu i znów się integrujemy. W Sobotę nie rano aby odespać po integracji wsiadamy w samochody i jedziemy …. Tu mam nadzieje że będzie niespodzianka i fajna piknikowa zabawa. Wieczorem ogłoszenie zwycięzców i znów zabawa … to jakieś nudne 😊

 

o noclegach

Czas przedstawić nasze miejsca odpoczynku.

Jak już wspominałem spotykamy się w środę nad Zegrzem o godzinie 12 – nie znamy jeszcze lokalizacji, jemy obiad i jedziemy w trasę. Wieczorem dojeżdżamy do hotelu gdzie jest spory teren więc jest się gdzie zawieruszyć 😉 Hotel Rancho pod Bocianem (https://ranchopodbocianem.pl). Tam mamy kolację.

W czwartek nie pakujemy walizek i będziemy w hotelu lub okolicach. Cały dzień oczywiście będzie wypełniony.

W piątek rano jedziemy dalej do Warszawy i tam po jej dokładnym poznaniu , wieczorem meldujemy się w bardzo ładnym hotelu BOSS (https://www.hotelboss.pl).

Jeśli będziecie chcieli przyjechać dzień wcześniej aby zdążyć na rozpoczęcie na godzinę 12-ą to załatwiacie nocleg na własną rękę. Proponuję po stronie Zegrza. BYĆ może będziemy rozpoczynać Rajd w hotelu 500 lub okolicach , ale to dopiero będzie wiadomo koło połowy roku.

W każdym hotelu mamy śniadania i kolacje. Obiady mamy w czasie atrakcji w środku dnia.

 

o konkurencjach , punktacji, „rywalizacji”

W IV edycji postawiliśmy w odróżnieniu do trzech pierwszych na rajd analogowy – czyli papier i mapy. W V edycji na szybkość i na czas który było najważniejszy.

W tym roku – za wcześnie by o tym mówić, ale na pewno będzie spokojniej i wolniej i o wiele bardziej stacjonarnie.

Konkurencje pewnie będą bardziej skumulowane w jednym miejscu w poszczególnych dniach, ale postaramy się aby ni było ich mniej i co najważniejsze aby się nie powtarzały w stosunku do poprzednich edycji. Co tu dużo pisać – będziemy się standardowo jak najbardziej je pokomplikować.

Rajd jest rajdem Rodzinnym więc mamy nadzieje że Dzieci nie będą się zbytnio nudzić i może dla nich też znajdziemy jakieś zadania.

 

Jak na Rajd przystało – odcinki nawigacyjne, konkurencje i zadania zarówno stacjonarne jak i na trasie, będą punktowane. Zadania będą tak przygotowane aby Nikomu nie sprawiły trudności i były dostosowane do każdego wieku i płci. Pamiętajcie to tylko zabawa 😊 … z rywalizacją w tle.

 

Czy będziesz jechał sam, czy z czteroosobową załoga, czy też będzie to załoga z uroczymi Dziećmi,  lub z samymi dorosłymi – nie ma znaczenia. Postaramy się aby zadania były tak przygotowane, że każdy ma takie same szanse podczas rywalizacji. W poprzedniej edycji Single mieli troszkę ciężej – w tym roku postaramy się aby troszkę im ułatwić branie udziału w konkurencjach.

W V edycji był podział na kategorie aby każda załoga miała równe szanse – co będzie w tym roku , może to powielimy, ale mamy też nowe pomysły – zobaczymy czy uda się je zrealizować.

Przed każdym zadaniem czy odcinkiem trasy będzie odprawa i dokładnie Was poinformujemy co trzeba będzie robić. Jeśli będą wymagane dodatkowe materiały do danego odcinka lub zadania na pewno je od nas dostaniecie.

Coś więcej o konkurencjach … jeszcze za wcześnie , ale znów będą zaskakiwać nawet weteranów rajdu – jak zawsze plany są ambitne 😊.

Rywalizacja – jeśli można ją tak nazwać – będzie tłem, bo najważniejsza jest zabawa i na pewno każdy będzie doceniony na mecie i w  ogólnej punktacji. U nas Nikt nie przegrywa !!!!

 

jak się przygotować

A jak się do Rajdu przygotować ??  w zasadzie nie trzeba 😊, wszystko co „nietypowe” a będzie Wam potrzebne otrzymacie na miejscu, więc przygotowujecie się jak do normalnego wyjazdu i tak aby było Wam wygodnie.

O noclegi i posiłki niech Was głowa nie boli, nudzić się też nie będziecie, generalnie wypełnimy Wam czas od rana do nocy. Nie trzeba zabierać nic nietypowego.

Jeśli coś specjalnego będzie potrzebne a czego nie jesteśmy w stanie zapewnić, na pewno dostaniecie o tym informację przed rajdem, tak aby był czas się w to zaopatrzyć, jednak nie przewidujemy nic tak ekstremalnego co mogłoby Wam sprawić trudność.

Dzieci – w każdej z czterech poprzednich edycji udział brało kilkanaścioro najmłodszych, zarówno od tych z kołyski mających po pół roku po przez kilku aż do kilkunastolatków. W IV i V edycji były rekordy – 30 Dzieci – więc da się 😊

 

co wyróżnia go od innych , czy warto ?😊, co przeżyjecie

Hmmm nie chodzi o to aby zachwalać rajd bo nie jesteśmy obiektywni … ale na pewno jest to jeden z nielicznych Rajdów kilkudniowych, klasycznych samochodów, a już na pewno jedyny w którym biorą udział same Mustangi.

Dotychczasowe edycje przyciągały wielu pasjonatów tej marki, którzy pokazali nam jak wspaniale potrafimy się razem bawić.

Z racji tego, że będziecie mieli zapewnionych dużo atrakcji, wyżywienie, dużo gadżetów to jedziecie na niego w pełni wyluzowani a to przekłada się z kolei na fantastyczną nieskrępowaną atmosferę.

Nie ma zaciekłej rywalizacji – a może jest, ale tylko w ciągu dnia i nocy 😊 , a wieczorami na pewno się wyluzujemy.

Po prostu weź udział, sprawdź i sam ocenisz.

 

UWAGA ważna informacja szczególnie dla Uczestników poprzednich rajdów którzy byli do tego przyzwyczajeni. Nie będzie typowej ekipy serwisowej która będzie z nami jechała. Mamy dogadane z lokalną firmą CarForceOne – która serwisuje Mustangi od początku istnienia Klubu , że w razie potrzeby zorganizuje serwis na miejscu po zgłoszeniu telefonicznym, lub w razie większej awarii zorganizuje lawetę do swojego serwisu.

 

CENY i ZAPISY

Na tej stronie internetowej w zakładce “AKTUALNOŚCI” jest LINK DO ZAPISÓW – Zapisy ruszyły 10 stycznia o godzinie 20-ej.

Na dzień dzisiejszy mamy 40 miejsc na Rajd. W tych 40 miejscach nie są brane pod uwagę Osoby które z automatu mają miejsca – a są to Załogi które brały udział we wszystkich 5 edycjach, a także Partnerzy i Organizatorzy, czyli wyjaśniając – wyżej wspomniane załogi maja już miejsca zagwarantowane.

 

UWAGA: proszę aby wszystkie Załogi które się będą zapisywały – po zapisach o mail na zlot@mustangklub.pl – sprawdzimy czy są jeszcze dostępne miejsca.

Aktualne ceny dla Załóg które zapiszą się od 15 stycznia.

Kwoty za Rajd wynoszą bez względu na wiek ( z pominięciem Dzieci do 2 roku życia ):

1-Osobowa Załoga = 3025 zł

2-Osobowa Załoga = 4065 zł

3-Osobowa Załoga = 5435 zł

4-Osobowa Załoga = 6805 zł.

 

Po wysłaniu maila z informację o dostaniu się na Rajd proszę w ciągu 3 dni o wpłatę rezerwacyjną – zadatek w wysokości 1000 zł.

Jeśli nie będzie wpłaty uznajemy, że dana Osoba zrezygnowała i jest usuwana z listy. W razie rezygnacji po opłaceniu tej kwoty –  kwota ta niestety przepada.

 

Do końca lutego proszę o wpłatę całości ( będę o tym przypominał na tydzień przed terminem ). Jeśli nie będzie wpłaty uznajemy, że dana Osoba zrezygnowała i jest usuwana z listy i zadatek w wysokości 1000 zł przepada. Oczywiście jeśli Załoga będzie chciała ponownie się zapisać i pojechać na Rajd, kwota ta będzie zaliczana na poczet rezerwacji ale kwota całościowa za Rajd może ulec zmianie ponieważ będzie obowiązywała kwota na dzień ponownych zapisów. Ponowne zapisanie będzie też uzależnione od tego czy będą jeszcze wolne miejsca.

Jeśli po opłacie całości Załoga zrezygnuje kwota przepada, chyba że znajdzie na swoje miejsce inną Załogę i zostanie ustalone za pośrednictwem Organizatorów jaka jest obecna kwota za rajd – może uwzględniać zwiększone koszty z racji np. ponownego zamawiania personalizowanych pakietów , głównie jest to zależne od czasu rezygnacji.